Välkommna in i den galna singel världen!

Hej alla singlar. Jag (J) gav mina två tjejkompisar (E och S) en bok i julklapp som vi tre ska dela på. Boken heter uppdrag singel och den består av ett antal olika uppdrag som vi alla tre ska utföra, vi kommer utföra minst ett uppdrag i veckan, och den som misslyckas hittar vi på något roligt straff åt! :) vi börjar första måndagen efter nyår. Varje söndag kommer vi lägga upp den kommande veckans uppdrag, och varje måndag kommer vi ha måndagsnytt och skriva om hur föregående uppdrag veckan innan gick. Det sägs att om man är singel efter att ha utfört alla uppdrag så kommer man vara singel för alltid, så vi får väll se.

Hoppas ni får en galen och humoristisk läsning, hörs snart.///JES


Kommentarer
Postat av: sarah

Undra vilka j e och s ar??? jag kommer folja sa slaviskt jag bara kan!

2010-01-01 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0