ämne: PUSS!!

jag tog mig i kragen ikväll och gjorde det J***a uppdraget :)  (mest för att slippa laga lunch till tjejerna)
tog mig in på mitt avaktiverade konto på pannkakan och kollade runt lite på olika profiler och då kom det ett mejl i inboxen men ämnet: PUSS!!                                                                                                                     "man vill bara pussa dig.tror du det kommer ske? // Anders"         hade bara lust att skriva tillbaka till Anders att  nej tack om jag hade velat ha en mes så hade det väl stått i min profil men jag höll tillbaka mina känslor och skrev:hahah nej jag tror inte det kommer ske... men i ett annat liv kanske...  jag tyckte att jag hade gjort klart att nej jag vill inte ha en konversation med dig!!!  men då fick jag tillbaka  "jaså i ett annat liv.men då finns det en chans iallafall,fast då kanske du är en mask."   haha killen hade humor iallafall :)  nej med uppdraget klart och en grymt härlig helg bakom mig så ser jag fram emot nästa  veckas mission!!! / E   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0