hej hej hallå

Nu är jag J med i leken igen efter en jobbig förkylning,, jag har svarat på lite olika mail under veckan men inget särskilt med det. Så jag tänkte att jag skulle vara lite modig nu i sista stund, så jag skrev ett snabbt litet meddelande till en robin "Hej där :) Allt bra med dig? Måste bara säga att din profilbild var sjukt fin. :)
Vad gör en sån som du på dagarna?"
ganska tråkigt men är man ute i sista stund så är men jag lovar att göra bättre ifrån mig på kommande uppdrag! Men nu är det iallafall gjort och jag behöver inte laga lunch! och nu måste jag sluta för jag måste hinna lägga upp detta innan 00.00.
puss på er alla läsare, imorgon lägger vi upp uppdrag nr2. //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0