Humor vs Cheesy... "svårt val"

Eftersom det inte fanns några kontaktannonser i nån tidning förutom mördarna och dom överkåta så bestämde vi oss för att det var okej att svara på sidor som mötesplatsen och happaypancake :P här är några av dom mailen jag har fått... Vilken eller vilka tror ni jag svarade på? :P

"Berätta vilket det mest fantastiska land du varit i =)?"

"hej vad gör du idag= Vågar man sig ut idag ; ) Kanske en fika ? Kram Mathias"

"hej!"

"dela på en flaska rött?"

 "Hej där! Hur står allting till med dig då? har du något roligt för dig för tillfället kanske eller vad pysslar du med?"

"Vad sägs om att prata vidare på msn kanske, har även bilder och cam om det skulle intressera ;) Kram"

 "En hund går genom stan; han är allt ni var o alltid velat va; Jag är jag. VEM ÄR DU IDAG?"

"läget me denna donna då?"

"hej där! jag tror du har bra humor! Det är ju lite hjärndöd tv men 2½ men är faktiskt sjukt kul!"

"vad ska jag skriva för att du ska skriva tillbaka? ;)"

"Hur söt är inte du? ;)"

"...vet inte om jag är för gammal i dina ögon men tänkte slänga ett mail iaf=) Hoppas allt är väl!"

Ja... vissa är ju roligare än andra.... /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0