Lets do it!

kontaktannons... har tänkt på det här. nätdejting okej.. men kontaktannos, det är ju en sån där liten sak i tidningar, två meningar,långa promenader och rökfri.. ingen bild.. panik. ... aja får ta med mig metro och stockholm city till jobbet imorn! så skynda att lägga in en annons nu ;)


för första gången i mitt liv har jag ett nyårslöfte, ska vara nykter i 10 veckor! (alla har asgarvat rakt i ansiktet på mig, men jag ska klara det) men kunde jag ha valt ett sämre år? jag ska alltså vara spiknykter dom 10 (minst) första uppdragen.. ha ha.. hjälp.. skulle ju underlätta med lite alkohol i kroppen på vissa av uppdragen...


anledningen till dom vita veckorna är mest för att slippa lady gaga ångest,
kan inte förklara det bättre än:


I've had a little bit too much
All of the people start to rush
A dizzy twister dance,
can't find my drink or man
Where are my keys? I lost my phone
What's goin' on, on the floor?
I love this record baby but I can't see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember, but it's alright, a-alright


haha nej det är inte alright, a-alright...


NU KÖÖÖÖR VI!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0