Småkikade lite redan idag...

Herregud! Finns ju kontaktannonser på nätet... Russian-womens.com, relation.nu, singeltorget.se, 50-plus.match, prassel.nu, kroppskontakt.se, THAILOVELINKS.COM!!


Man, 49
Ok så jag är inburad. Tråkigt men sant.
Livet går vidare, jag har inte kastat in handduken.
Jag är dömd till 4 år för smuggling och har ca 2 år kvar på mitt straff.
Jag söker en kvinna som vågar vara sig själv, som gillar sig själv och som vill ha det där "lilla extra" som livet kan ge.
Övrigt kan tilläggas att jag är en rolig, social och spontan man som gillar dans, musik, film, resor, läsa och natur.
Här är jag
Hör av dig
Puss


vänta du glömde en sak... du gillar att sälja droger eller var det de du mena när du letade efter en tjej som vågar vara sig själv och vill ha det där "lilla extra"



Man, 44
Bor för närvarande på Norrtälje anstalten. Är dömd för ett mord och har gjort 6 år och har ca 6 kvar. Är för övrigt en lugn och sansad person med fötterna på jorden, humoristisk (enligt andra) och envis ibland. Har 3 barn, alla flickor.
Fritidsintressen som hemmet, djur, USA-Bilar och mycket som hör 50- och 60 talet till.
Har tidigare sysslat med bilar och snickararbete. Har dessutom tröttnat på krogliv och flaxande stadsliv lockar inte heller! - Man kanske är tråkig? Söker dig kvinna med någon form av liknande idéer och intressen, om du finns så skriv en rad så hörs vi!
Kram J


hahahahahha seriöst "är för övrigt en lugn och sansad person"



Man, 21
Hej!
Jag avtjänar just nu ett fängelsestraff på 5 år för misshandel och har ca 4 år kvar.
Är en 22 årig äventyrlig, rolig, social och romantisk man som tycker om musik, djur och att vara på gymmet.
Söker nu en kvinna som gärna har någon av följande egenskaper, romantisk, spontan eller lugn.
Skriv några rader till mig och berätta om dig själv så hörs vi!
Kram

"äventyrlig" på vilket sätt menar du?


Jag är en normal man som är rätt så trygg i min sexualitet
trots att det nu var rätt så länge sedan jag hadde min kåta
rinnande å sprutklara kuk i en varm sköön fitta...Om det är
nåt speciellt jag blir extra kåt på så är det väl att få
slicka en ren kåt varm längtande fitta som gärne blir
uppfylld..Och i dessa rakade tider finns det väl knappt men en
lagom hårig fitta har jag ingenting emot..Å att få kuken sugen
på ett varsamt sakta och ömt sätt gör bara att min kuk sväller
och rinner ännu mer av kåtsaft och gör den redo att få spruta
ut en ordentligt sköön varm sats av fräsh sperma som det
finnsgott om i min värkande pung...



Imorn skaffar jag ett kontantkort som INTE går att spåra och hoppas på att Metro ger mig mer.. eller mindre? :/

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha! ja tycker den 21 åriga mannen som skriver

"Söker nu en kvinna som gärna har någon av följande egenskaper, romantisk, spontan eller lugn."

Spontan eller lugn? tycker d e rätt så motsatta saker.. haha fett kul snacka om att dom måste vara kåt inne på kåken....



S verkar som att du verkar tända till lite på kåkfararna :P kanske ska prova på? har "hört" att d ska vara rätt nice ;)

2010-01-03 @ 23:04:34
Postat av: helen

ahahahhahh!!!.... KÅTSAFT!!!??

2010-01-03 @ 23:21:01
Postat av: J

Haha helt sinnesjukt! Jag ska också ge mig in i leken, ska bara vli frisk först!

2010-01-04 @ 12:58:22
Postat av: sarah

sa javla fantastiskt sista annons. jag dor!

2010-01-06 @ 06:07:24
Postat av: M

vart stod det att han 'gillade' att sälja droger?

tycker du är lite väl dömande...

kom igen nu, du ville väl slippa vara singel? :P

2010-01-08 @ 07:57:56
Postat av: Angelica

Nu har de ju fasen gått en vecka, nu vill vi veta resultatet av detta uppdrag! :)

2010-01-10 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0