tja tja hej hej bloggen!!

Öhh let´s do it!!!!  oj S!!   jag tror inte du förstår vad du gett dig in på med den inställningen:)
själv sitter jag här med ångest,ont i magen och ett kraftigt illamående...  och mina enda tankar är: HUR F****N SKA JAG KOMMA UR DET HÄR!!!!!  är det ens värt det? ja vi vet ju iallafall att vi ändå inte har nå bättre att göra, 10 v nykter kommer nog inte bli så himla kul:)

så istället för att se mig och S kravla runt på söders nattklubblar på helger så kommer ni få se oss göra bort oss totalt i de mest konstiga situationer,J kommer ni nog fortfarande se packad som vanligt:).

nej nu är det dags att fortsätta jobba och hata mig själv för att jag inte skaffat man ,barn,villa och vovve tidigare :))))   
men imorgon börjar det..   så ser ni mig på tåget med Dn i högsta hugg så vet ni att jag försöker lösa uppdrag 1:)

kram /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0